Ik begon mijn loopbaan als leerkracht in het buitengewoon onderwijs. Met mijn groeiende expertise maakte ik in 2009 de overstap naar een rol als ondersteuner binnen het regulier onderwijs, waar ik de afgelopen 15 jaar de focus heb gelegd op de begeleiding van jongeren met autisme.
In mijn begeleidingen fungeer ik niet alleen als coach, maar ook als mentor en motivator. Ik sta altijd klaar om jongeren aan te moedigen hun grenzen te verleggen en nieuwe uitdagingen aan te gaan. Mijn benadering is diep geworteld in het benutten van talenten en mogelijkheden. Ik geloof dat zelfkennis essentieel is voor groei, en daarom richt ik me sterk op het helpen van jongeren om zichzelf beter te leren kennen, inclusief hun sterke punten en valkuilen.
Ik hanteer een oplossingsgerichte en positieve instelling. Ik streef ernaar ervoor te zorgen dat iedereen zijn of haar potentieel kan maximaliseren door te focussen op wat wél mogelijk is, in plaats van op beperkingen. Mijn overtuiging is dat iedereen, ongeacht hun startpunt, altijd kan blijven leren en groeien.